flickrlinkedin

Tiskové zprávy

Zde najdete všechny novinky

Tesco rozšiřuje službu Online nákupy do Ostravy

Od konce srpna spouští Tesco službu Online nákupy v Ostravě a jejím okolí. Oblíbená služba nabízí více než 21 000 produktů za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Díky této službě lze nakoupit kdykoli z pohodlí domova či přes mobilní aplikaci a nákup je dovezen řidičem až k domovním dveřím ve zvolený den a čas. Pro řadu zákazníků je služba Online nákupy ideálním řešením, jak ušetřit čas i námahu s těžkými nákupy.

Z hypermarketu Tesco v Ostravě Třebovicích budou řidiči denně od 8:00 do 22:00 zavážet nákupy k více než 260 000 zákazníků v Ostravě a jejím okolí. „Jsme rádi, že můžeme naší službu Online nákupy nadále rozvíjet a rozšiřovat do dalších oblastí Česka. Počet spokojených zákazníků neustále narůstá a věříme, že i na Ostravsku si zákazníci rychle zvyknou na tento moderní a pohodlný způsob nakupování,“ říká Věra Szabo, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco. Celkově tak je služba dostupná až 4,3 milionu zákazníkům v Česku.

Sortiment zboží, který lze objednat přes internet zahrnuje jak potraviny, nápoje a mražené výrobky, tak drogerii, domácí potřeby nebo krmiva pro zvířata.  Zákazník nepřijde ani o speciální nabídky a akční slevy včetně sbírání bodů ve věrnostním programu ClubCard. Za nákup zaplatíte kartou nebo online. Další výhodou této služby je dodržování teplotního řetězce potravin po celou dobu přepravy. Zákazník má navíc možnost vrácení kteréhokoliv zboží, které nechce převzít. Na první nákup získají zákazníci slevu 150 korun. O tom, zda je služba dostupná i v místě vašeho bydliště si lze snadno ověřit na stránkách https://itesco.cz/vase-prvni-online-nakupy/, kde jen uvedete své poštovní směrovací číslo.

Dostanete jen to nejlepší

Zaměstnanci online nákupů jsou speciálně vyškoleni tak, aby fungovali jako oči a ruce zákazníka. Zboží vybírají přímo na obchodech v den závozu a to už od 6:00. Jejich úkolem je vybrat nejlepší a nejkvalitnější zboží, stejně jakoby nakupovali sami pro sebe. Je tak zcela vyloučeno, že by se k zákazníkovi dostalo něco např. s prošlou dobou trvanlivosti, či jinak nevyhovující.

Průměrný nákup potravin on-line            

Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.

Zajímavosti o službě Online nákupy

  • Služba byla spuštěna v roce 2012
  • V současnosti zaměstnává na 586 lidí
  • Mezi tři nejprodávanější položky (za rok 2017) patří: rohlík, trvanlivé mléko a okurka hadovka
  • Největší nákup, který si zákazník od spuštění služby objednal, měl 925 kg a čítal 718 položek (nealko nápoje)
  • Každá dodávka ujedeme měsíčně v průměru 11 000 km
  • Každý řidič doručí měsíčně nákupy v průměru o váze 12 000 kg  

 

Novinky v Obchodním centru Galerie v Ostravě Třebovicích

Obchodní centrum Galerie v Ostravě prošlo v jarních měsících velkými změnami. Centrum se nově může pochlubit kompletně zrenovovaným podzemním parkovištěm, novým bočním vstupem i novou nájemní zónou. Celkově došlo ke zvětšení obchodních ploch o 5 velkých obchodů. Konkrétně se pro návštěvníky centra otevřel úplně nový obchod H&M zrekonstruovaná lékárna Dr. Max se širší nabídkou produktů. Další 2 prodejní plochy si v nejbližších dnech převezmou nové značky, které by měly své obchody otevřít během podzimních měsíců. Nově vzniklé obchody nabídnou návštěvníkům rozšířený sortiment módy a dalšího zboží, které doplní stávající nabídku centra.