Zaměstnanci z centrály Tesco budou trávit více času se zákazníky

- Projekt Den se zákazníky rovněž pomůže kolegům v obchodech lépe zvládnout předvánoční hektické období. -

10. prosince 2014 – Více než tisíc zaměstnanců centrálních kanceláří společnosti Tesco stráví pět procent své pracovní doby na prodejních plochách obchodů. Do konce roku 2015 tak v rámci projektu Den se zákazníky odpracují více než 100 000 hodin.

Projekt Den se zákazníky spustilo Tesco v listopadu letošního roku. „Všichni kolegové z naší centrální kanceláře odpracují v každém měsíci jednu směnu přímo v obchodě, takže předpokládáme, že do konce roku 2015 strávíme více než sto tisíc hodin v obchodech mezi našimi zákazníky,“ komentuje Daniela Kováčová, personální manažerka společnosti Tesco, a dodává: „Každý, kdo pracuje v maloobchodě, by měl mít přímou zkušenost z obchodu a mluvit se zákazníky. Pomáhá nám to lépe porozumět jejich potřebám a přáním a přináší inspiraci pro další zlepšování našich služeb.“ Nejvíce pracovních směn stráví zaměstnanci Tesco v obchodech v Praze a Brně, kde má společnost centrální kanceláře. Projekt je koncipován tak, aby zaměstnanci mohli odpracovat svůj Den se zákazníky co nejblíže svému domovu, proto budou pracovat i v řadě dalších měst v regionech. „V rámci směn v obchodech se zaměstnanci zapojí do práce na pokladnách, obsluhování zákazníků u pultů či doplňování a vybalování zboží,“ upřesňuje Daniela Kováčová.

Den se zákazníky pomáhá také v předvánočním období

Jedním z nejnáročnějších období v kalendáři obchodníků jsou Vánoce. Proto se již nyní zaměstnanci centrály Tesco aktivně do projektu zapojují, aby svým kolegům pomohli zvládnout nápor nakupujících v hektickém předvánočním čase. „V období adventu projekt Den se zákazníky rozšiřujeme i na víkendové směny v obchodech, někteří kolegové také posílí službu Potraviny on-line, která v tomto období rovněž zaznamenává zvýšený zájem zákazníků,“ dodává Daniela Kováčová.

Projekt Den se zákazníky navazuje na akci Helping Hands, která měla v Tesco dlouhodobou tradici a mezi maloobchodními řetězci byla jedinečná. Společnost Tesco tuto akci nyní rozšířila tak, aby i zaměstnanci pracující v centrální kanceláři měli možnost pravidelně v průběhu celého roku vidět, co kolegové na prodejní ploše nejvíce potřebují, a také více porozuměli zákazníkům.