flickrlinkedin

V průběhu šampionátu se v obchodech Tesco prodalo více než 70 tisíc míčů z edice Pelé

14.července 2014 – Zákazníci obchodů Tesco mohou v souvislosti s fotbalovým šampionátem v Brazílii získat originální míče a doplňky z limitované edice, na které se podílela fotbalová legenda Pelé. „V průběhu šampionátu jsme zaznamenali výrazný nárůst zájmu o celou kolekci, do dnešního dne jsme prodali více než sedmdesát tisíc kusů míčů a batohů,“ upřesňuje Peter Szabo, Marketing Manager společnosti Tesco. Akce poběží až do12. srpna 2014.

Fotbaloví fanoušci, kteří se již tento víkend dozví výherce světového poháru, si stále ještě mohou pořídit jedinečnou vzpomínku na letošní šampionát. Fotbalový míč s motivem legendárního hráče Pelé mohou až do první poloviny srpna získat v obchodech Tesco. Stačí sbírat tzv. bonusové známky, za které získají 70%slevu na jejich nákup. „Tematický program společnosti Tesco doplňovala řada dalších aktivit určených především pro fotbalové fanoušky, například online hlasovací soutěž o nejlepší fotbalový tým, kde každý týden mohl ten nejvíce‚ olajkovaný‘ získat sadu triček a fotbalových doplňků,“ doplňuje Szabo.

Sbírání bonusových známek a možnost jejich proměny za vybranou odměnu spolu s dalšími fotbalovými aktivitami poběží ještě v první polovině srpna. Více informací na Zijemefotbalem.cz.