Tesco zmodernizovalo supermarket v Roztokách u Prahy

- Při modernizaci byl hlavní důraz kladen na oddělení čerstvých potravin. Ovoci a zelenině je nově na prodejně věnovaný téměř o 40 % větší prostor, pekárna se rozšířila dokonce o 50 %. -

Praha, 10. září 2015 – Tesco průběžně modernizuje své obchody, jen za poslední rok bylo takto vylepšeno téměř 30 prodejen. Při modernizaci je kladen důraz především na čerstvé potraviny a úpravu sortimentu. Obchody pak více odpovídají moderním trendům nakupování a zákazníci se v nich lépe orientují, mají větší přehled o nabízeném sortimentu a ve výsledku i lepší pocit z nakupování. Bezezbytku to platí i pro nově modernizovaný supermarket v Roztokách u Prahy.

Po zásadní modernizaci hypermarketu v Letňanech, která proběhla na podzim loňského roku, se společnost Tesco v rámci projektu „Better Supermarkets“ zaměřila na supermarkety. „Vzorovým obchodem pro nový koncept se v České republice stal supermarket v Roztokách a v Polsku dva další obchody malého formátu,“ vysvětluje Martin Beháň, představitel Tesco pro Českou republiku a ředitel provozoven malých formátů ČR/SR. Oživením si prošel celý obchod v Roztokách, došlo ke změně jeho celkového vzhledu tak, aby se tu zákazník cítil opravdu příjemně. Jednotlivá oddělení se zároveň dočkala nového vybavení. „Využili jsme to nejlepší, co funguje v obchodech stejného formátu napříč našimi trhy. Hodně jsme se také inspirovali novými vychytávkami z letňanského hypermarketu a řadu věcí jsme modernizovali,“ dodává Martin Beháň.

Hlavní důraz modernizace byl přitom kladen na oddělení čerstvých potravin. „Ovoci a zelenině jsme na prodejně věnovali téměř o 40 % větší prostor, pekárna se rozšířila dokonce o téměř 50 %. Obě oddělení se také dočkala nového atraktivního způsobu vystavení včetně nového typu osvětlení,“ popisuje detailněji změny Martin Behaň. Po vzoru letňanského hypermarketu tu nově dominují různé formy dřevěných displejů, stolků a bedýnek. Novým vzhledem se může pyšnit také oddělení mražených potravin, sekce s oblečením nebo část nabízející květiny.

„Myslím, že modernizace našemu obchodu opravdu prospěla, a to hlavně čerstvým potravinám. Oddělení ovoce a zeleniny a pekárna vypadají mnohem lépe než dřív. Z reakcí zákazníků je zřejmé, že se jim obchod v novém kabátu líbí a rádi tady nakupují,“ říká Jakub Rajniš, manažer supermarketu Roztoky.

Kromě vylepšení vzhledu došlo v supermarketu v Roztokách k významné úpravě nabízeného sortiment s ohledem na přání a potřeby zákazníků. Ti se mohou těšit na 370 nových položek, nově budou mít na výběr také z rozšířené nabídky produktů zdravé a speciální výživy. Během podzimu pak proběhnou ještě úpravy exteriéru obchodu včetně přilehlého parkoviště.