flickrlinkedin

Tesco rozváží nákup domů bez plastových tašek

- S účinností od 25. ledna snižuje Tesco množství nákupních tašek. Zároveň budou mít zákazníci on-line objednávek možnost volby, zda chtějí nákup doručit v taškách či nikoli.-

 

Praha, 18. ledna 2017 - V České republice použije jeden člověk v průměru 300 plastových tašek ročně, z nichž 90% využije pouze jednou. V souvislosti se závazkem k ochraně životního prostředí a udržitelného rozvoje snižuje Tesco od 25. ledna 2017 množství nákupních tašek. Řetězec zákazníkům zároveň nabízí možnost rozhodnout se, zda chtějí online objednávky doručit v taškách nebo bez nich.

Již od spuštění služby online nákupu potravin v roce 2012 se Tesco snaží tuto službu neustále rozvíjet i s ohledem na zpětné vazby od svých zákazníků. Po zvážení dopadů na životní prostředí a názorů zákazníků, bude od 25. ledna 2017 Tesco dodávat v plastových taškách pouze výrobky, kde si takovéto balení vyžadují hygienické standardy, jako například u masa, pečiva, váženého ovoce a zeleniny, produktů z lahůdkového pultu a drogistického zboží.

Usilujeme o minimalizaci množství odpadu vzniklého při nakupování, abychom učinili naše fungování udržitelnějším. Ti, kdo si stále přejí dostat své zboží v taškách, si tuto možnost mohou zvolit jediným kliknutí při objedávání. Jsme velmi vděční těm, kdo nám pomáhají ochránitu planetu a objednávají si své zboží bez plastových tašek,“ říká Peter Koubek,  manažer E-commerce společnosti Tesco.