flickrlinkedin

Tesco přináší do svých hypermarketů nové trendy

- Díky novým prodejním konceptům ve vybraných obchodech Tesco mohou zákazníci poznat své oblíbené výrobky ještě blíž. -

Praha, 14. prosince 2015 – Široká nabídka a vše pod jednou střechou, to jsou pro zákazníky nejčastější důvody, proč volí hypermarkety jako místo pro velké nákupy. Tesco svým zákazníkům nyní přináší důvod další - společnost představuje nové in-store koncepty ve vybraných hypermarketech ve střední Evropě včetně České republiky.

Spolupráce s dodavateli je klíčová

Jak vyplynulo z nedávného průzkumu společnosti GfK, hypermarkety se stávají hlavním nákupním místem potravin i základního nepotravinářského sortimentu již pro téměř polovinu českých domácností. A maloobchodníci se snaží pro své zákazníky přinášet stále další výhody a důvody, proč pro nákupy volit právě hypermarkety. Společnost Tesco proto ve spolupráci se svými obchodními partnery a dodavateli právě představila v 50 obchodech ve střední Evropě 14 nových in-store konceptů.

„Společně s našimi obchodními partnery přinášíme do našich hypermarketů exkluzivní koncepty, které ještě více zpříjemní nákupy. Dáváme našim zákazníkům příležitost ochutnat, vyzkoušet a zjistit víc o jejich oblíbených výrobcích, a to v příjemném a moderním prostředí,“ říká David Harman, ředitel obchodních jednotek Tesco v Evropě a dodává: „Je to zároveň skvělý příklad spolupráce s našimi dodavateli, která přináší našim zákazníkům vždy něco navíc.“

Vyzkoušet a zjistit víc

Nové in-store koncepty v prodejnách Tesco mimo jiné zahrnují stánek značky AirWick, který zákazníkům dává možnost vyzkoušet vůně osvěžovačů vzduchu před jejich samotnou koupí. Dalším příkladem je „bar“ od společnosti Deageo v uličce s alkoholem. Milka si pro svůj koncept připravila velkou plyšovou krávu se snímači pohybu.

S podobným konceptem realizovaným v hypermarketu Tesco v Letňanech zvítězila společnost Mondelez, která má značku Milka ve svém portfoliu, společně s DAGO v soutěži reklamy v obchodech POPAI Global Awards v Las Vegas. Úspěšná in-store realizace představovala plyšovou krávu na regálovém čele lákající děti k pohlazení a zároveň upozorňující zabučením a melodií z reklamy. Stačilo kolem stojanu jen projít.

Další dodavatelé přispěli pro nové in-store koncepty, které zákazníci najdou ve vybraných hypermarket a obchodních domech Tesco v ČR exkluzivně, třeba moderními testery nebo výukovými materiály. Všechny koncepty vznikly na základně zákaznický preferencí, přání a potřeb zjištěných z rozsáhlého průzkumu.

Společnost Tesco začala nové in-store koncepty představovat zákazníkům již na začátku listopadu. Nyní jsou již k vidění a vyzkoušení téměř ve všech 50 nejnavštěvovanějších prodejnách napříč střední Evropou. Na základě zpětné vazby od zákazníků pak bude projekt dále rozšiřován do dalších středoevropských obchodů.

Nové in-store koncepty v ČR

  • Hypermarket Tesco Plzeň (Plzeň, Rokycanská)
  • Hypermarket Tesco Nový Smíchov (Praha, Radlická)
  • Tesco Extra Eden (Praha, Vršovická)
  • Hypermarket Tesco Kladno (Kladno, Americká)
  • Obchodní dům My Národní (Praha, Národní)
  • Obchodní dům My Brno (Brno, Dornych)