flickrlinkedin

Tesco opět podpoří kampaň Go Pink! k zvýšení povědomí o prevenci rakoviny prsu

- Do kampaně v boji proti rakovině prsu „Měsíc v růžové“ se i letos zapojí obchodní řetězec Tesco. Pomoci mohou i zákazníci např. koupí čerstvých hub a vybraných balených květin v hypermarketech Tesco po celé republice. -

 Každoročně onemocní v České republice kolem 7000 lidí rakovinou prsu. Přes 70 % z nich se úspěšně vyléčí. Je nezbytné podchytit tuto nemoc včas. Významnou roli hraje tedy prevence. Tesco si je toho dobře vědomo, a proto se už tradičně rozhodlo podpořit projekt Go pink!, který má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu. „Chceme naše zákazníky i spolupracovníky upozornit na to, jak moc důležité je nepodceňovat prevenci. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří vybrané produkty zakoupí v kamenných prodejnách, nebo na internetu,“ říká Martin Kuruc, provozní ředitel společnosti Tesco.

Již pátým rokem se můžete připojit k projektu Měsíc v růžové, který šíří povědomí o problematice rakoviny prsu a vyzdvihuje důležitost prevence a význam včasné diagnostiky. V Nákupním centru Eden ve Vršovicích a v dalších regionálních obchodních centrech Tesca v Plzni, Karlových Varech, Ostravě Třebovicích a Opavě budou probíhat doprovodné programy a za příspěvek pro pacientskou organizaci Mamma HELP.

Asi nejzajímavějším programem bude CHILLI festival, kde šéfkuchař Tomáš Braczek připraví na ochutnání několik kulinářských skvostů a navíc proběhne soutěž v pojídání chilli.  Samozřejmostí bude i stánek pacientské organizace Mamma HELP. Současně budou moci návštěvníci přispět i nákupem čerstvých hub a některých balených květin v hypermarketech Tesco po celé republice v rámci projektu Go Pink.

Do řady iniciativ se budou moci zájemci sami aktivně zapojit, a tím boj proti rakovině prsu podpořit osobně. V zahraničí se tradice října v růžové barvě, která symbolizuje boj proti rakovině prsu, udržuje již více než 30 let. Více informací o projektu a jednotlivých obchodních centrech hledejte na www.mesicvruzove.cz .