flickrlinkedin

Tesco odstartovalo novou kampaň „Příběhy psané s chutí“

Tento týden začínají Tesco "Příběhy psané s chutí", nová kampaň zdůrazňuje kvalitu potravin a oslavuje naši vášeň a péči, kterou věnujeme přípravě svých milovaných jídel. V rámci kampaně se každý měsíc představí nové příběhy a ukazují nám, že Tesco rozumí, jak významnou roli potraviny hrají v životě zákazníků.

 „V Tescu je pro nás jídlo, které nabízíme, na prvním místě. Jsme hrdí na kvalitu našich potravin a uvědomujeme si jejich schopnost spojit lidi a rodiny dohromady,“ vysvětluje Martin Kuruc, výkonný ředitel Tesco a dodává: „Příběhy psané s chutí se vrací k samotné podstatě naší práce a tomu, jak chceme s našimi zákazníky komunikovat.“

V příbězích Tesco sleduje zvyky českých zákazníků v průběhu celého roku. První příběh pro březen je o pečené kachně, což je prostě nepostradatelný recept – a hlavně příklad velikonočního jídla, které si vychutnáváme s celou rodinou u sváteční tabule.

Hlavní příběh měsíce je vždy doprovázený několika dalšími Příběhy psanými s chutí, které poběží v rádiu, na sociálních sítí, na internetu a v obchodech. Ingredience a recepty přestavovaného jídla budou dostupné ve velkých obchodech Tesca a na internetu, pomůžou tak zákazníkům prožít svůj vlastní příběh spojený s přípravou daného jídla. Všechny příběhy jsou inspirované zákazníky, některé jsou přímo od dodavatelů, výrobců nebo neziskových organizací, které s Tescem spolupracují.

Kampaň vytvořila společnost Ogilvy&Mather, ve spolupráci s Meadiacomem zodpovědným za nákup médií. Kampaň poběží v televizi, radiu, tisku, ale i v obchodech, venkovních prostorech a online. První televizní reklama byla natočena islandským režisérem Arni Thor Jonssonem. Na reklamu se můžete podívat tady.