flickrlinkedin

Tesco, dodavatelé a zákazníci vybrali přes milion korun na podporu boje proti rakovině prsu

Praha, 3. listopadu 2016 – Říjnová kampaň Go pink! na podporu prevence rakoviny prsu  proběhla na všech obchodech Tesco za podpory dodavatelů. Cílem projektu bylo zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu a získat finanční prostředky na podporu aktivit organizace Mamma HELP. Zákazníci do projektu přispěli, pokud si zakoupili balené houby nebo řezané květiny v růžových obalech. Z každého balení hub šla 1 koruna a z každé kytice pak 10 korun na tento projekt. Celkem se tak podařilo vybrat úctyhodných 1 005 180 korun.

 

Tesco chtělo prostřednictvím tohoto projektu upozornit zákazníky na důležitost prevence a nepodceňování možných příznaků rakoviny prsu. „Velmi mne těší, že se nám ve spolupráci s našimi zákazníky a dodavateli podařilo přispět částkou přesahující milion korun. Životy mnoha našich kolegů a zákazníků byly ovlivněny rakovinou prsu, o to víc si vážíme možnosti, kdy můžeme přispět na podporu prevence a podpořit lidi, kteří jsou rakovinou prsu přímo zasaženi. Chtěl bych poděkovat všem, kteří pomohli a stali se součástí tohoto projektu,“ říká Martin Beháň, představitel společnosti Tesco pro Českou republiku.

 

Vybrané finanční prostředky půjdou na podporu aktivit neziskové organizace Mamma HELP, která se dlouhodobě stará o prevenci a pacienty s rakovinou prsu. „Jsme ohromeni zájmem zákazníků a těší nás, že jim není prevence lhostejná. Výtěžek, který naše organizace Mamma HELP, která pomáhá ženám s rakovinou prsu již od roku 1999, z projektu získá, bude použit na naši novou kampaň "Udělej uzel!". Ta apeluje na důležitost prevence, tedy hlavně na pravidelné provádění samovyšetření prsu a návštěvy odborných lékařských pracovišť,“ říká Jana Drexlerová, ředitelka organizace Mamma HELP.