flickrlinkedin

Patrik Dojčinovič je novým evropským komerčním ředitelem pro čerstvé potraviny

Praha, 22. dubna 2015 – Novým ředitelem pro čerstvé potraviny pro evropské trhy Tesco se stal Patrik Dojčinovič (38). V Tesco působí více než osm let na manažerských a ředitelských pozicích a naposledy zastával pozici obchodního ředitele pro čerstvé potraviny. Ve své nové roli bude mít na starosti český, slovenský, maďarský a polský trh, zároveň se Patrik stává členem širšího evropského řídícího týmu, v jehož čele bude v pozici generálního ředitele David Morris.

„Nabídka čerstvých potravin je pro každý náš obchod zcela zásadní. Pečivo, zelenina, maso či mléčné výrobky jsou prakticky v každém nákupním košíku a právě nabídka tohoto sortimentu ovlivňuje spokojenost zákazníků. Ve své nové pozici bych proto rád zúročil bohaté zkušenosti z českého trhu a orientaci na zákazníka,“ říká Patrik Dojčinovič.

Patrik Dojčinovič přišel do Tesco Stores ČR v roce 2006. Začínal na pozici oblastního ředitele, poté zastával funkci provozního ředitele obchodních domů a formátového ředitele.

Patrik Dojčinovič vystudoval ekonomiku a management na univerzitě Jana Amose Komenského. Je ženatý a mezi jeho zájmy patří lyžování či psychologie. Ve svém životě se řídí pozitivním myšlením a smyslem pro fair play.

Změny ve způsobu řízení Tesco ve Střední Evropě byly oznámeny před měsícem. Česko, Slovensko, Maďarsko a Polsko mají nové jednotné vedení. To umožní zjednodušit a posílit podnikání společnosti Tesco v Evropě a více se soustředit se na lokální potřeby zákazníků a na bližší spolupráci s dodavateli v jednotlivých zemích a regionech.  Změny se přímo nedotknou kolegů na obchodech, ani kolegů v distribuci. Tesco zůstává v jednotlivých zemích i v Česku jako podnikatelský subjekt, velký zaměstnavatel, obchodní partner desítek českých firem, a také jako plátce daní a odvodů od státní pokladny. Tesco bude i nadále vynakládat finanční prostředky na podporu neziskových organizací a projektů stejně tak bude podporovat i lokální dodavatele.