Přijďte si do obchodů Tesco pro zahrádkářské potřeby

- Tesco zařadilo do sortimentu Zahrada 270 nových produktů, patří mezi ně zahradní nábytek, soupravy na zahradní stolování nebo grily. Vybírat můžete z bezmála 3 000 položek. -

Praha, 22. března 2016 – Celá třetina Čechů nakupuje potřeby pro zahradničení v běžných obchodních řetězcích. Právě pro ně Tesco připravilo řadu novinek a osvědčených produktů. Na své si přijdou pěstitelé bylinek, ovoce, zeleniny nebo květin. Za nákup běžných pěstitelských potřeb utratí většina Čechů částku do 500 korun*. Nejčastěji nakupují sazenice (46 %), substráty (25 %) a hnojivo (16 %).  Zkrátka ale nepřijdou ani ti, co chtějí na zahradě relaxovat nebo grilovat s přáteli. Pro ně jsou v nabídce připraveny grily a příslušenství nebo zahradní nábytek.

 

S jarem přichází čas zahrádkářů, pro které Tesco připravilo ve svých obchodech úplný ráj na zemi. Pod jednou střechou mají na výběr téměř z 3000 zahradnických a pěstitelských potřeb. Sortiment Zahrada nabízí produkty potřebné pro pěstování, hnojení, úpravu trávníku nebo grilování. Letošní nabídce vévodí široká nabídka zahradního nábytku včetně slunečníků. V nabídce jsou i sekačky a motorové pily. „Mezi nejžádanější produkty patří grilovací brikety, dřevěné uhlí, benzínová řetězová pila, kotlíkový gril nebo zahradní nábytek. Letošní novinkou je stolička či lavička z umělého ratanu nebo souprava na zahradní stolování,“ říká Oldřich Vobořil, nákupčí zahradního sortimentu společnosti Tesco.

Domácí pěstování získává čím dál více na oblibě

V sortimentu Zahrada si vybere opravdu každý, bez ohledu na to, jestli je začátečník nebo zkušený zahrádkář nebo má-li k dispozici hektar půdy nebo třeba jen jeden metr čtvereční. Čím dál více lidí pěstuje bylinky, květiny, ovoce či zeleninu na svých balkonech nebo třeba na malých zahrádkách ve vnitroblocích.

Produkty, které si lidé sami pěstují, využívají zejména při vaření (57 %). Dalšími důvody jsou přesvědčení, že vlastní výpěstky jsou zdravější (42 %) a pěstování jako možnost využití prostoru na zahradě či balkoně (27 %). Obecně se dá říct, že obliba domácího pěstování jde ruku v ruce s vzrůstajícím zájmem o vaření a přípravu nejrozmanitějších receptů. Během sezóny, která začíná již na konci února a končí v polovině července, zákazníci nejčastěji nakupují klasická semínka, tedy petržel, rajče, mrkev, ředkvičky a pažitku,“ uvádí Oldřich Vobořil.

Cenné tipy a rady, co dělat, aby vám vaše menší či větší kousek přírody rozkvetl, najdete na: http://www.itesco.cz/zahrada.

 

 

* Průzkum společnosti Perfect Crowd se uskutečnil v únoru 2015.