Nová kampaň Tesco s populárními Angry Birds Star Wars startuje již koncem ledna

- Tesco přináší svým zákazníkům novou věrnostní kampaň s plyšovými postavičkami z populární hry Angry Birds Star Wars. -

Praha, 19. ledna 2015 – V prodejnách Tesco startuje 28. ledna dvouměsíční věrnostní program určený především rodinám s dětmi. Za známky získané za každých utracených dvě stě korun mohou zákazníci pořídit plyšové hračky z kolekce Angry Birds Star Wars se sedmdesátiprocentní slevou.

Fenomén Angry Birds

Plyšové postavičky pocházejí z oblíbené počítačové hry, která si našla miliony fanoušků po celém světě a populární se stala také v České republice. „Moc nás těší, že můžeme našim zákazníkům exkluzivně nabídnout edici plyšových hraček, která je inspirovaná hned dvěma světovými fenomény, a to hrou Angry Birds a dnes již kultovní sci-fi filmovou sérií Star Wars,“ říká Peter Szabo, marketingový manažer věrnostního programu Clubcard. Zákazníci mají možnost vybírat si z devíti druhů plyšových postaviček. Každá z nich má své originální jméno i charakteristiku vycházející právě ze spojení hry Angry Birds a série Star Wars.

Zvýhodnění pro držitele karty Clubcard

Za každých dvě stě korun utracených v obchodech Tesco obdrží zákazníci speciální známku. Pro získání nároku na slevu je třeba nasbírat deset těchto známek. Díky slevě si pak mohou zákazníci koupit plyšovou hračku za sto třicet devět korun, namísto původních čtyři sta šedesáti devíti korun. „Snadněji se ke svému plyšáku Angry Birds Star Wars za zvýhodněnou cenu dostanou členové věrnostního programu Clubcard, kterým stačí nasbírat pouze sedm známek,“ upřesňuje Peter Szabo. Kampaň odstartuje 28. ledna a poběží až do konce letošního března.