flickrlinkedin

Nejdůvěryhodnější značky roku 2018 - Tesco opět zvítězilo v kategorii Potravinové e-shopy

Společnost Tesco vyhrála v anketě Nejdůvěryhodnější značky. V kategorii Potravinové e-shopy uspěla se svou službou Tesco Online nákupy již potřetí za sebou. Oblíbená služba je dostupná více než 4,3 milionům zákazníkům v osmi krajích České republiky.

60 kategorií, bezmála 600 značek, 4000 spotřebitelů

Do rozsáhlé ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, kterou vede agentura Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. Tesco uspělo v kategorii Potravinové e-shopy a může se tak již po třetí za sebou pyšnit titulem Nejdůvěryhodnější značka roku. „Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků a máme velkou radost, že se nám podařilo navázat na předešlé dva úspěchy. Je to pro nás zároveň závazek do dalších let,” říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

Služba Tesco Online nákupy byla spuštěna v roce 2012 a díky rostoucímu zájmu zákazníků se neustále rozšiřuje. Naposledy se tak stalo na konci srpna tohoto roku, kdy byla služba spuštěna i na Ostravsku. Zákazníci na ní nejvíce oceňují její flexibilitu a výběr ze sortimentu více než 22 tisíc položek, „Pro nás je ocenění důkazem profesionálního přístupu všech našich kolegů, kteří službu samotnou tvoří. Chtěla bych jim všem moc poděkovat za jejich nasazení a přístup k práci. Neustále se snažíme naši službu zdokonalovat, což pozitivně oceňují i naši zákazníci,“ říká Věra Szabó, manažerka Tesco Online nákupy.