flickrlinkedin

Nejdůvěryhodnější značky roku 2017 Tesco zvítězilo v kategorii Potravinové e-shopy

Společnost Tesco obhájila své vítězství v anketě Nejdůvěryhodnější značky a v kategorii Potravinové e-shopy uspěla již podruhé se svou službou Tesco Online nákupy. Oblíbená služba je dostupná více než 4 milionům zákazníkům v sedmi krajích České republiky.

 

60 kategorií, bezmála 600 značek, 4000 spotřebitelů

Do rozsáhlé ankety, kterou organizovala vydavatelská společnost Atoz, se v druhé polovině září zapojilo více než 4000 respondentů. Odborně na průběh soutěže a její vyhodnocení dohlížela agentura STEM/MARK. Respondenti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. Tesco uspělo v kategorii Potravinové e-shopy a může se tak pyšnit titulem Nejdůvěryhodnější značka roku 2017. „Těší nás důvěra zákazníků a jsem velmi rád, že se nám podařilo navázat na loňský úspěch, je to pro nás zároveň závazek do dalších let,” říká Martin Kuruc, výkonný ředitel Tesco pro ČR a SR.

Služba Tesco Potraviny online byla spuštěna v roce 2012 a díky rostoucímu zájmu zákazníků se neustále rozšiřuje. Zákazníci na službě nejvíce oceňují její flexibilitu, výběr ze sortimentu více než 22 tisíc položek, čerstvost a dodržování teplotního řetězce potravin po celou dobu přepravy. „Pro nás je ocenění důkazem profesionálního přístupu všech našich kolegů, kteří službu samotnou tvoří. Chtěl bych jim všem moc poděkovat. Neustále se společně snažíme naší službu zdokonalovat a i přes vzrůstající konkurenci nám roste podíl zákazníků, kteří se k nám vracejí,“ říká Peter Koubek, digitální a e- commerce marketingový manažer Tesco ve střední Evropě.