Kartu Clubcard má každý čtvrtý Čech

- Unikátní věrnostní program společnosti Tesco funguje již pět let, od června navíc také elektronicky. Během října získají zákazníci za nákup vybraných produktů pětkrát více Clubcard bodů. -

Praha, 30. září 2015 – Věrnostní program Clubcard spustila společnost Tesco v září roku 2010 a v současnosti má v České republice více než dva a půl milionu spokojených uživatelů. Jeho unikátnost je především v zaměření na individuální potřeby zákazníku. Ti si během pětiletého fungování oblíbili především jednoduchost a právě osobní přístup. S kartou Clubcard zákazníci sbírají body za každý nákup, které se poté v rámci pravidelného vyúčtování mění v peněžní poukázky a slevové kupony na konkrétní zboží, jež nejčastěji nakupují. Letos v červnu představila společnost Tesco také elektronický účet Moje Clubcard a mobilní aplikaci Tesco Clubcard, díky kterým mohou mít věrní zákazníci své kupony a poukázky k dispozici prakticky kdekoli a kdykoli. V období od 30. září do 11. listopadu získají zákazníci v rámci speciální akce za nákup vybraných produktů ze sortimentu mléčných výrobků, ovoce a zeleniny nebo pekárny pětinásobek Clubcard bodů.

Hlavní výhodou je osobní přístup

Česká republika se na začátku září roku 2010 stala jedenáctou zemí, kde společnost Tesco oblíbenou věrností kartu zavedla. Za první dva měsíce fungování požádalo o registraci do programu milion zákazníků, dnes má kartu Clubcard každý čtvrtý Čech. „Lidé na kartě Clubcard již od začátku nejvíce oceňují pohodlnost používání, ale i to, že odměny nejsou ničím podmíněné a kromě peněžních poukázek získávají také slevy na oblíbené produkty, říká Lucie Šoulejová, manažerka věrnostního programu Clubcard. Právě individuální přístup a personalizované nabídky patří k hlavním benefitům věrnostního programu společnosti Tesco. „Další výhodou je podle zákaznických ohlasů fakt, že body mohou sbírat hned po vyplnění registračního formuláře v kterémkoliv obchodě Tesco. Plastovou kartičku je možné získat také na pokladně při placení a v pohodlí domova se pak dodatečně zaregistrovat online. Není tedy třeba čekat, než přijde karta poštou, naopak je možné ji ihned používat“ doplňuje Šoulejová.

Za každých deset korun, které zákazník v prodejnách utratí, se mu na jeho účet přičte jeden bod, v internetovém obchodě Tesco Potraviny on-line je to pak dvojnásobek. Po nasbírání minimálně 300 bodů získá držitel karty Clubcard při pravidelném poštovním, nebo nově také elektronickém vyúčtování poukázky a slevové kupóny. Platnost peněžních poukázek je dva roky, u slevových kuponů se jedná o procentní či množstevní slevy na konkrétní zboží. „Kromě toho mohou členové Clubcard využívat také výhod při krátkodobých věrnostních programech nebo speciálních akcích v našich obchodech,“ dodává Lucie Šoulejová.

Clubcard  elektronická i mobilní

Od prvního června tohoto roku mají všichni držitelé karty Clubcard možnost využívat věrnostní program obchodů Tesco také v elektronické a mobilní podobě. „Své slevové kupony a peněžní poukázky tak mohou mít zákazníci k dispozici na jakémkoliv místě, stačí jim k tomu jen internetové připojení,“ říká Lucie Šoulejová. To poskytují obchody Tesco prostřednictvím WiFi sítě pro zákazníky zdarma. Prostřednictvím elektronického účtu Moje Clubcard je možné poukázky a kupony také tisknout. Mobilní aplikace Tesco Clubcard pak umožňuje číslo věrnostní karty nahrát přímo do chytrého telefonu, takže ji zákazníci mají stále k dispozici a plně nahradí skenovaní plastové kartičky na pokladně. Kromě toho mají v této mobilní aplikaci kupony a poukázky ve svém chytrém zařízení připravené k uplatnění i bez vytisknutí. „Spuštění elektronického účtu a mobilní aplikace bylo dalším krokem, jak udělat program Clubcard pro zákazníky ještě pohodlnější a praktičtější, uzavírá Šoulejová. Obě služby jsou po registraci dostupné všem stávajícím i novým držitelům karty Clubcard.

Exkluzivní výhody mají členové věrnostního programu Clubcard nejen za nákupy ve všech kamenných obchodech Tesco a prostřednictvím služby Tesco Potraviny on-line, ale také ve videotéce Clubcard Kino, u Tesco Finančních služeb, virtuálního mobilního operátora Tesco Mobile nebo dodavatele elektřiny a plynu E.ON.