flickrlinkedin

Hitem letošní grilovací sezony budou burgery a originální marinády

- Češi dávají na grilu přednost kvalitnímu masu před uzeninami a špekáčky. Na oblibě v posledních letech získávají také domácí burgery a další speciality. -  

Praha, 9. dubna 2015 – Všechny milovníky letního grilování potěší právě představovaný rozšířený sortiment obchodů Tesco. Na své si zde přijdou jak příznivci kvalitního masa a neobvyklých marinád, své dobroty na gril si ale vyberou také děti. Nově Tesco totiž nabídne například menší balení oblíbených burgerů nebo zcela nové, nevšedně marinované produkty, například žebírka v medové marinádě či vepřový bok v pivní marinádě. Tesco rovněž na základě loňského úspěchu na své pulty opět uvádí takzvaný burger dvouručák, který doporučuje přední český kuchař Roman Vaněk.

Čeští grilaři milují maso

Češi holdují grilování. To potvrdil i průzkum* společnosti Tesco, ze kterého vyplynulo, že nejraději grilují kuřecí a vepřové maso. Nevyhýbají se však ani zelenině, sýrům či rybám.
„Čeští milovníci grilování nejraději připravují maso, které si, pokud možno, naloží do domácí marinády – nejčastěji bylinkové.  V tomto se výrazně odlišují od našich východních sousedů. Slováci dávají při grilování přednost špečkáčkům a uzeninám, Maďaři si nejvíce pochutnávají na pikatnějších marinádách a upřednostňují párky a klobásy,” upřesňuje Blanka Buchelová, nákupčí masa, drůbeže
a ryb ve společnosti Tesco. Pro letošní rok Tesco vsadilo na chutě svých zákazníků, a proto do prodeje zařazuje například nové balení burgerů. K dostání jsou v menším, ale i ve větším balení.
Po úspěchu v loňském roce bude rovněž také k dostání oblíbený hovězí burger „dvouručák”, který pro grilování doporučil i kuchař a gurmán Roman Vaněk.

Jedno balení pro děti i jejich rodiče

Sortiment grilování v obchodech Tesco se rozroste, mimo jiné, o žebírka v medové marinádě, krkovici v rozmarýnové marinádě či o pivní, chilli a bylinkové grilovací omáčky, které dodají masu nevšední chuť. „Mysleli jsme i na naše nejmenší, a proto do nabídky nově zařazujeme i výrobek vhodný pro děti. V praktickém balení najdou zákazníci dva druhy masa – marinované steaky z  vepřové krkovice pro rodiče a marinované nepikantní medailonky pro jejich ratolesti,” doplňuje Blanka BuchelováTato novinka tak určitě najde své stálé místo při rodinných oslavách nebo oblíbených dětských párty.

* Průzkum společnosti Perfect Crowd se uskutečnil ve dnech 8. 4. – 12. 4. 2014 v uzavřené komunitě Inspirujeme.net a na vlastním online panelu agentury Perfect Crowd na reprezentativním vzorku účastníků podle pohlaví, věku (18+), vzdělání a regionu. Průzkumu se zúčastnilo 400 respondentů.