flickrlinkedin

Barbecue pečivo je prodejním hitem

- Společnost Tesco zařadila pro letošní grilovací sezonu celkem 35 novinek sortimentu pečiva. K dostání jsou tak např. bagely, hamburgerové bulky, ciabatta, tortillové placky nebo flaguetta. -

 

Praha, 30. května 2016 – Oblíbenost grilování v Česku rok od roku roste, proto se společnost Tesco rozhodla, že sortiment pečiva, určený k této příležitosti, výrazně rozšíří a zařadila 35 nových položek, které se okamžitě staly prodejním hitem. Mezi novinkami zákazníci naleznou např. oblíbené hamburgerové bulky, rajčatový chléb nebo populární ciabattu. Za den se jen těchto výrobků prodá, na obchodech Tesco, desítky tisíc kusů.

 

Příkladem úspěšného sledování trendů je letošní grilovací sezona. Ta je obvykle poměrně dlouhá a trvá v závislosti na počasí, ale nejčastěji od dubna do září. Pro usnadnění grilování, nabízí Tesco řadu výrobků od samotných grilů a grilovacího náčiní, přes klasický sortiment mas, klobás, sýrů až po pečivo. Právě nabídka pečiva zaznamenala v letošní sezoně poměrně zásadní změnu. „Sortiment pro grilování jsme rozšířili o 35 nových položek. Jedná se především o bagely, oblíbené hamburgerové bulky, populární ciabatty, rajčatový chléb nebo tortillové placky a flaguetty. Novinky v sortimentu pečiva velmi oceňují i naši zákazníci a prodeje tohoto sortimentu stoupají o více než 100 procent,“ vysvětluje Martina Krajňáková, nákupčí pečiva společnosti Tesco. Mezi nejoblíbenější položky patří ciabatta s provensálským kořením a hamburgerové bulky. Nabízený sortiment je převážně z pšeničné a žitné mouky.

Supermarkety a hypermarkety jsou místem, kde Češi nakupují potraviny ke grilování nejčastěji. Podle aktuálního průzkumu* společnosti Tesco je to 75 % Čechů. Pokud hledáte čerstvou inspiraci ke grilování, zkuste navštívit stránky tescorecepty.cz nebo vyzkoušejte dva recepty níže.

* Průzkum společnosti Dunnhumby pro Tesco se uskutečnil v únoru 2016. Účastnilo se jej 450 respondentů