České chryzantémy a hřbitovní svíčky dominují prodejům na dušičky

31.října 2014 V  obchodech Tesco si mohou zákazníci nakoupit pohodlně všechno potřebné pod jednou střechou. Oproti loňskému roku registrujeme nárůst prodejů dušičkového zboží v řádu desítek procent.

Mezi zákazníky v Tesku jsou nejoblíbenější klasické hřbitovní svíčky, které nabízíme v období Dušiček a jejichž prodeje se pohybují v milionových objemech.

100 tisíc kusů svíček

Stále oblíbenější jsou také živé chryzantémy v květináčích. Během loňské podzimní sezony jich v obchodech Tesco zákazníci koupili přes 100 tisíc kusů a překonání této hranice očekáváme i letos.

Široká nabídka pro zákazníky

U hřbitovních svíček nabízíme kolem třiceti druhů a designů, a to jak skleněného, tak plastového zboží. U oblíbených chryzantém, které do Tesco dodává česká společnost G´s, mohou zákazníci vybírat nejen z velkého množství barev, ale také volit velikost průměru květináčů od 12 až do 27 centimetrů. V sortimentu umělého kvítí jsme letos kromě samostatných kusů květin zařadili do nabídky také mixy různých druhů umělých květin v květináčích, které jsou také u zákazníků úspěšné.

Novinky v sortimentu zahrnují letos LED svíčky na baterie a pozorujeme, že si je zákazníci také oblíbily, a to především kvůli pohodlnosti užití a výdrži.