Náš transformační plán

Ve Střední Evropě jsme před nedávnem vytvořili transformační plán. Tento plán je dlouhodobý a umožní nám naplnit očekávání našich zákazníků. Zaměřuje se na:

Silnější, jednodušší byznys

Spojili jsme naše čtyři trhy ve Střední Evropě, abychom využili té nejlepší praxe z  našich jednotlivých regionů a uvolnili zdroje, které můžeme investovat zpět do nabídky pro naše zákazníky. Učinili jsme znatelný pokrok ve zjednodušování našeho podnikání, jako například reorganizaci našich týmů na základě tří pilířů – Customer, Produkt, Channels – a uvedli jsme Big 6. Díky zaměření se na našeho strategického zákazníka víme, kam směřovat naše investice. Musíme i nadále minimalizovat složitost, která navyšuje náklady a znemožňuje nám investovat více zdrojů do našich zákazníků. Aby byl náš byznys skutečně udržitelný, musíme vykazovat rostoucí tržby a nadále zlepšovat naši profitabilitu. 

 

Pomoci rodinám znovu objevit radost z jídla

Víme, jak je jídlo pro naše zákazníky důležité, a to zejména pro našeho strategického zákazníka. Investujeme do ovoce, zeleniny, pekárny a pultů a využíváme naší bezkonkurenční znalosti dodavatelského řetězce, aby se čerstvé jídlo stalo důvodem, proč nakupovat v obchodech Tesco. I nadále posilujeme řady našich jedinečných produktů vlastní značky a přinášíme nové speciality a lokální produkty našim zákazníkům.  Je třeba nakupování jídla také trochu zjednodušit, aby si naši zákazníci mohli jídlo vychutnat již v obchodech, ale také on-line a doma.  Chceme našim kolegům umožnit ukázat své nadšení pro jídlo a stát se ambasadory našich produktů. Abychom dali najevo, jak moc si jídla ceníme a respektujeme jej, oznámili jsme veřejnosti náš cíl – nevyhodit v Tesco žádné jídlo, pokud je vhodné ke konzumaci.

 

Doručovat skvělý servis s osobním přístupem

Měníme se z podnikání, které bylo založeno pouze na provozování obchodů, zpět na podnikání, jehož cílem je sloužit lidem. Našim zákazníkům jsme nabídli více možností, jak, kdy a kde nakupovat, než kdokoliv jiný ve Střední Evropě. Na tom všem můžeme stavět a poskytovat zákazníkům takové služby, které budou na trhu určující. A to nejen v samotném obchodě, ale také mimo něj, způsobem, jakým sloužíme komunitám, v nichž působíme. Každý z našich kolegů v tomto sehrává svou roli, neboť i malá pomoc může mít velký význam.  Zároveň chceme, aby naši zákazníci měli jasno v tom, za čím si stojíme, a aby pro ně naše značka byla moderní, odlišná, ceněná a relevantní.  Způsob, jakým sloužíme našim zákazníkům, je jen jednou z cest, jak naši značku obnovit.  Každé rozhodnutí, každá činnost, každá věta se v naší značce odráží.

 

Stát se pro zákazníka oblíbenou destinací pro každodenní nákup

Naše velká síla – a naše velká příležitost – je naše síť prodejen, která dominuje trhu po celé Střední Evropě. Tato síť nám umožňuje oslovit více zákazníků na více místech a poskytnout jim větší výběr, než kdokoliv jiný. Už jsme udělali velký pokrok ve zlepšování našich supermarketů, a totéž chceme udělat s hypermarkety.  Aby naše obchody a nákupní střediska zůstala významná a konkurenceschopná, musíme je přizpůsobit tak, aby lépe odpovídala potřebám našeho strategického zákazníka. Také musíme co nejlépe využít našich jedinečných silných stránek, jako je F&F nebo naše řady GM.