flickrlinkedin

Být globální, být lepší

David Harman

Ředitel pro globální obchodní partnery

V Tescu jsme vášniví v tom být “globální tak, jak je to ve střední Evropě možné a zároveň lokální a nabízet zákazníkům to nejlepší z jejich okolí. ” Tento způsob myšlení nám pomáhá splnit potřeby a přání VŠEM našim zákazníkům v každé konkrétní zemi, kde je obsluhujeme. Jsme si vědomi očekávání zákazníků, která jsou napříč zeměmi a regiony jedinečné, ale zároveň máme jasné výhody, které mohou zákazníci získat, pokud budeme pracovat na úrovni celé naší skupiny Tesco.

Dovolte mi se soustředit na globální přístup

2. března jsem měl to potěšení hostit setkání s klíčovými představiteli našich 20 největších dodavatelů během konference GBU v Praze. GBU je zkratka pro “Global Business Units” – takto v Tesco žargonu nazýváme naše obchodní partnery, se kterými spolupracujeme na globální a středoevropské úrovni. Jsou to dodavatelé, kteří nám pomáhají přinášet inovace a nový přístup k tomu, co nabízíme našim zákazníkům.

Provozujeme na 1000 obchodů ve střední Evropě. Je v pořádku být velkým – tak dlouho, pokud vaši zákazníci těží z vaší velikosti. A oni těží – spolupráce s našimi GBU partnery nám dává exkluzivní produkty, přístup k novým produktům na trh nebo… vice zábavy při nakupování! Dovolte mi pro představu zmínit jen 60 druhů vánočních sladkostí a čokolád, které byly k dispozici pouze v prodejnách Tesco ve střední Evropě. Tvrdě pracujeme na zlepšení vzhledu našich prodejen a dáváme zákazníkům vice možností vyzkoušet nové produkty během nakupování. Využili jsme poznatků z celého světa při vývoji nabídky on-line pro zákazníky s obecným přístupem v celém regionu.

Pravidelně se setkáváme s našimi obchodními partnery, byly uskutečněny dvě Dodavatelské konference v roce 2016 – byla uspořádána řada schůzek v únoru a březnu v Budapešti, Varšavě a Praze; a v září byla evropská konference v polském  Krakově. Naše nedávné setkání v Praze bylo skvělou příležitostí ke sdílení plánů a nápadů pro rok 2017 a 2018 s některými z našich největších partnerů – jsou to ti, kteří přinášejí přední světové značky do našich obchodů.

Víme, že naše nabídka začíná u našich dodavatelů. A když uvidíte něco nového a unikátního v našich prodejnách nebo na internetu – je to vždy výsledkem práce, kterou děláme ve velkých týmech a se skvělými lidmi, kteří mají jeden společný cíl. Vášnivě sloužit zákazníkům, přinášet lepší produkty pro ně a jejich rodiny, zpříjemnit jim nakupování.